Rendime batuute ja kostüüme Tallinnas ja Harjumaal. Oleme valinud sellised batuudid, mida on võimalik autoga transportida: väiksemad batuudid mahuvad sõiduautosse ja suuremate jaoks on vaja universaali või maasturit, millel saab tagumised istmed alla lasta.

Batuut Seiklusrada

Batuut Seiklusrada paneb kõik lapsed kilkama. Rajale minek algab läbi tunneli ronimise, millele järgneb ronimissein. Peale seina ületamist saavad lapsed hüpata majakeses liikudes edasi mägironija kombel mööda seina ning lõpetada rada väikese liu laskmisega. siin batuudil leiavad aktiivset tegevust nii poisid kui tüdrukud. Batuudi mõõdud on 6,0 m pikk, 2,3 m lai ja 2,3 m kõrge. Batuudiga on kaasas kompressor ja vaiad. Batuut vajab 220V voolu.

Rendihind 90€ päev, iga järgmine päev 45€

Batuut Meremaailm

Batuut Meremaailm paneb iga lapse proovile. Lapsed saavad ronida läbi tunneli kaheksajala kõhtu otse kalmaari juurde  hüppama. Pehmed kombitsad on, kui takistus teel, et ronida mägironija kombel mööda seina ülesse liumäele ja lasta liugu. Batuudi mõõdud on 7 m pikk, 3 m lai ja 3,5 m kõrge. Batuudiga on kaasas kompressor ja vaiad. Batuut vajab 220V voolu.

Rendihind on 150€ päev, iga järgmine päev 75€.

Batuut Krokodill

Batuut Krokodill on tõeline seiklus koos džungli loomadega. Lapsed ronivad turvalisse hüppealasse läbi krokodilli lõugade. Mööda kaarjat toru tuleb lastel pugeda läbi, et jõuda piiratud hüppealasse. Kui hüppamine ära väsitab, siis liumäest saab lasta liugu alla. Batuut on 4,5 m pikk, 4 m lai ja 3 m kõrge. Batuudiga on kaasas kompressor ja vaiad. Batuut vajab 220V voolu.

Batuut Piraadilaev

Hei junga, kas tahad tulla Piraadilaevaga seilama? Batuut Piraadilaev on närvekõditav seiklus merekarule. Lapsed ronivad vöörist laeva pardale, kus neid ootab kapten Konskäsi. Laeva pardal saavad lapsed hüpata ning lehvitada mööda seilatavatele vanematele. Kui hüppamine ära väsitab, siis liumäest saab lasta liugu alla. Batuut on 4 m pikk, 4 m lai ja 3,2
m kõrge. Batuudiga on kaasas kompressor ja vaiad. Batuut vajab 220V voolu.

Batuut Linnus

Batuut Linnus on rõõmuallikaks kõikidele lastele. Linnus pakub lastele võimaluse pugeda hüppealasse. Hüppeala seest on lisaks võimalik mööda seina ronida ülesse liumäele ning lasta Linnusest alla liugu kahel rajal. Batuut on 5,0 m pikk, 3,0 m lai ja 3,5 m kõrge. Batuudiga on kaasas kompressor ja vaiad. Batuut vajab 220V voolu.

Rendihind 90€ päev, iga järgmine päev 45€

Batuut Seiklusmaja

Batuut Seiklusmaja on huvitav seiklus nii poistele kui tüdrukutele. Lapsed ronivad maija sisse läbi ümmarguse akna. Kohe sattub laps sammastega tuppa, mille vahelt tuleb pugeda läbi, et jõuda liumäeni. Liumäest saab lasta liugu alla. Batuut on 6 m pikk, 4 m lai ja 3,5 m kõrge. Batuudiga on kaasas kompressor ja vaiad. Batuut vajab 220V voolu.

Batuut Jänkumaja

Batuut Jänkumaja sobib hästi väikestele lastele. Sõbralik Jänku tervitab lapsi juba kaugelt. Mööda mänguväljakut saavad lapsed harjutada enda ronimisoskust ja kui oskused tunduvad juba päris head, siis võib ronida liumäele ning ronimise lõpetada liu laskmisega. Batuudi mõõdud on: 4 m pikk, 4 m lai, 2,5 m kõrge. Batuudiga on kaasas kompressor ja vaiad. Batuut vajab 220V voolu.

Rendihind on 110€ päev, iga järgmine päev 55€

Batuut Mängutuba

Batuut Mängutuba paneb proovile nii  poisid, kui tüdrukud. Lapsed ronivad mämgutuppa läbi ukseava. Mängutoas ootavad last erinevad takistused, mille vahelt on põnev läbi ronida ja testida enda võimeid. Liumäele viib trepp, mida mööda ülesse ronides on võimalik lasta üks korralik liug.  Batuut on 4,5 m pikk, 4,5 m lai ja 3,6 m kõrge. Batuudiga on kaasas kompressor ja vaiad. Batuut vajab 220V voolu.
Rendihind on 150€ päev ja iga järgmine päev 75€.

Batuut Rannamaja

Batuut Rannamaja sobib hästi väikestele lastele, kes soovivad harjutada enda ronimisoskust ja kui oskused tunduvad juba päris head, siis võib ronida liumäele ning ronimise lõpetada liu laskmisega, kas paremale või vasakule. Lisaks pakub batuut hüppamise rõõmu takistuste vahel.  Batuudi mõõdud on: 4 m pikk, 4,5 m lai, 2,5 m kõrge. Batuudiga on kaasas kompressor ja vaiad. Batuut vajab 220V voolu.

Rendihind on 100€ päev, iga järgmine päev 50€

Batuut Ükssarvik

Batuut Ükssarvik on iga tüdruku vaieldamatu lemmik. Ükssarvik tervitab lapsi juba hüppamismajakese uksel. Mööda majakese siseseina saavad lapsed harjutada oma ronimisvõimeid. Ronimisraja lõpus saab lasta  liugu mööda liumäge. Batuudi mõõdud on: 4 m pikk, 4 m lai, 3 m kõrge. Batuudiga on kaasas kompressor ja vaiad. Batuut vajab 220V voolu.

Rendihind on 130€ päev, iga järgmine päev 65€

Batuut Vikerkaar

Batuut Vikerkaar kutsub kõik tüdrukud batuudile hüppama. Kelmikas Ükssarvik tervitab lapsi juba hüppamismajakese uksel. Suur hüppamisala ootab lapis ülesse ja alla põrkama, et  pärast mööda mugavat ronimisseina jõuda liumäele. Mis saab olla veel parem, kui üks korralik liug mööda liumäge alla.  Batuudi mõõdud on: 6 m pikk, 3,6 m lai, 3,5 m kõrge. Batuudiga on kaasas kompressor ja vaiad. Batuut vajab 220V voolu.

Batuut Mägironija

Batuut Mägironija on väljakutseks nii mõnelegi lapsele. Sellel batuudil saab laps   mägironija kombel ronida mäe otsa ja lasta suure liu mööda liumäge alla. Hüppeala seest on lisaks võimalik harjutada rõngast läbi pugemist nagu lõvi. Batuut on 6,0 m pikk, 3,5 m lai ja 5 m kõrge. Batuudiga on kaasas kompressor ja vaiad. Batuut vajab 220V voolu.

Rendihind 150€ päev, iga järgmine päev 75€

Batuut Takistusrada

Täispuhutav Takistusrada pakub rõõmu nii poistele kui tüdrukutele. Lapsed saavad siin läbi tunneli ning takistusseina ronida hüppamismajakesse, kus ootavad neid pehmed postid, ronida mägironija kombel mööda seina ülesse liumäele ja lasta liugu. Batuudi mõõdud on 4,5 m pikk, 2,5 m lai ja 2,3 m kõrge. Batuudiga on kaasas kompressor ja vaiad. Batuut vajab 220V voolu.

Rendihind on 90€ päev, iga järgmine päev 45€.

Batuut Printsessiloss

Batuut Printsessiloss on kõikide tüdrukute lemmik. Nii tore on koos teiste printsessidega batuudi peal hüpata. Lossi pääseb läbi kaarja ava, kus ootab lapsi avar hüppeala.  Hüppealast viib ronimissein otse liumäele. Liug lõppeb otse draakoni  nina peal.  Batuudi mõõdud on 5 m pikk, 3,6 m lai ja 3,5 m kõrge. Batuudiga on kaasas kompressor ja vaiad. Batuut vajab 220V voolu.
Rendihind on 130€ päev ja iga järgmine päev on 65€.

Batuut Dalmaatsia Kutsu

Batuut Dalmaatsia Kutsu on paljude laste lemmik. Sõbralik kutsu tervitab lapsi juba hüppamismajakese uksel. Mööda majakese siseseina saavad lapsed harjutada oma ronimisvõimeid. Ronimisraja lõpus saab lasta kõrvuti kutsuga liugu mööda liumäge. Batuudi mõõdud on: 4 m pikk, 4 m lai, 3 m kõrge. Batuudiga on kaasas kompressor ja vaiad. Batuut vajab 220V voolu.

Rendihind on 110€ päev, iga järgmine päev 55€

Batuut Ämblikmees

Batuut  Ämblikmees on paljude laste lemmik. Sõbralikud Ämblikmehe käed kutsuvad juba kaugelt lapsi hüppama. Tegemist on batuudiga, kus lastel on võimalik hüpata seintega kaitstud alas. Hüppealasse saab siseneda mööda batuudi esist ning kui hüppamisest villand saab, saab lasta liumäge mööda ennast batuudist välja.
Batuudi mõõdud on : 5 m pikk, 5 m lai, 4 m kõrge. Batuudiga on kaasas kompressor ja vaiad. Batuut vajab 220V voolu.
Rendihind on 100€ päev, iga järgmine päev on 50€

Batuut Kindlus

Batuut Kindlus sobib hästi väikestele lastele. Kindluse tornid koos lippudega torkavad kohe kaugelt silma. Mööda kindluse siseseina saavad lapsed harjutada oma ronimisvõimeid ja ronimise saab lõpetada liu laskmisega.  Batuudi mõõdud on: 3 m pikk, 3,5 m lai, 3 m kõrge. Batuudiga on kaasas kompressor ja vaiad. Batuut vajab 220V voolu.